darek1 darek1
113
BLOG

Zaśmiecanie czy Zeszmacenie?

darek1 darek1 Polityka Obserwuj notkę 2

Kilka razy czytałem swoim dzieciom książkę "Bracia Lwie Serce" Astrid Lindgren. Jest tam dialog Karola z Jonatanem Lwie Serce, w kontekście robienia tego co należy, szczególnie wtedy jeżeli jest to niewygodne czy niebezpieczne:

<<Karol:

... Spytałem Jonatana, dlaczego musi narażać się na tyle niebezpieczeństw. Mógł przecież równie dobrze siedzieć w domu przy ogniu, w Zagrodzie Jeźdźców, i przyjemnie spędzać czas. Ale Jonatan powiedział, że są zadania, które trzeba wykonać, nawet jeżeli są niebezpieczne.
— Dlaczego? — zdziwiłem się.
— Bo inaczej nie jest się człowiekiem, tylko śmieciem —odpowiedział. >>

W kontekście wydarzeń wyborczych w naszym kraju - powiedziałbym, że skoro mam przekonanie, że w wyborach kantowano na różnych płaszczyznach, aby uwalić niewygodnych (Kaczor, Korwin itp.) to moim obowiązkiem - jako wyborcy w kraju demokratycznym jest głosować nogami w trybie bezpośrednim - czyli pójść na demonstrację i wykrzyczeć swój sprzeciw, aż władzy nogi wlezą w tyłek ze strachu ...

Czy jeżeli tego nie zrobię, zasiądę przed TV, przyjemnie spędzając czas, będę śmieciem?

Raczej tak!

A może nawet Szmatą?

Co o tym myślicie?

Ps. Przy okazji, dlaczego tylko Pis planuje demonstracje, ludzie, weźcie się do roboty.
Czy wyborcy Po w 100 % przeliczają WSZYSTKO na Cash, czy wszyscy są podatni na pranie mózgu przez TVN24? 

darek1
O mnie darek1

Jestem niepoprawnym 60-latkiem. Lubię politykę, ale bez przesady. Do 2005 r. pod władzą "imperium umysłu" III RP. Przekonania centroprawicowe. Mieszkam w Gdańsku od ponad 30 lat. Z przynależności kościelnej baptysta, uczeń Jezusa - Mesjasza. Lubię Polskę. Proszę się do mnie zwracać Darek. A Duch i oblubienica mówią: Przyjdź! A kto słyszy, niech powie: Przyjdź! A kto pragnie, niech przyjdzie, a kto chce, niech darmo weźmie wodę życia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka